رویدادها آرشیو خبر ها
پیام اینستاگرامی كلودیو ماركیزیو به هواداران

پیام اینستاگرامی كلودیو ماركیزیو به هواداران

كلودیو ماركیزیو با ارسال پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با هوادارانِ نگرانش سخن گفت.

 

تنها یك بازیكن بزرگ می‌تواند چنین روحیه‌ای از خود به نمایش بگذارد. كلودیو ماركیزیو شاهزاده بیانكونری‌ها كه مصدومیت ناگهانی و شدیدش قوتبال ایتالیا را به شوك فرو برده است، خودش دست به كار شده و در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پیامی كوتاه خطاب به طرفداران نوشته است. اما آنچه از متن به اشتراك گذاشته او حس می‌شود، چیزی جز به تصویر كشیدن فوتبالیستی با تفكر حرفه‌ای نشان نمی‌دهد. یك ویژگیِ سترگ از بازیكنی كه در ایتالیا برای همه قابل ستایش و استثنایی است.

 

كلودیو كه بعد از انتقال به بیمارستان و انجام مراحل مقدماتی به خانه‌اش بازگشته، عكسی سلفی از خود گرفته و آنرا در كنار پستش قرار داده است:

 

چیزِ خاصی كه بخواهم به شما بگویم این است كه فقط به خانه برگشته‌ام و خبرهای بدی كه در مورد مصدومیتم شنیده‌ام. هرچند اتفاقات اینچنینی جزئی از مخاطراتِ ناگزیرِ حرفه ماست اما من باید میل و توانایی سپری كردن این مصدومیت با موفقیت و بازگشت هرچه سریعتر را در خودم ایجاد كنم.

 

ماركیزیو در ادامه این پست اضافه كرده است:

 

در هرحال جا دارد مراتب خوشحالی و شادی‌ام از این پیروزی بزرگ (برتري چهار بر صفر يووه مقابل پالرمو) را با هم‌تیمی‌هایم ابراز كنم؛ حالا به هدف بزرگترمان نزدیك‌تر شده‌ایم.

 

هافبك جنگنده یووه نوشته‌اش را با این جمله‌ زیبا و امیدواركننده به پایان رسانده است:

 

اشخاص موفق تا پایان ادامه خواهند داد و تا همیشه از تلاششان دست برنمی‌دارند و تسلیم نخواهند شد.

 

كلودیو ماركیزیو هافبك سی‌ساله ی یووه روز گذشته و در جریان دیدار این تیم مقابل پالرمو دچار مصدومیتی شدید شد كه به گفته رسمی روابط عمومی باشگاه یوونتوس «پارگی رباط صلیبی» است. او كه در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت در كنار از دست دادن چند هفته پایانی رقابت‌های سری آ، شانس حضور در كنار تیم ملی ایتالیا در مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) را نیز نخواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: